تابلو آینه ای سه تکه طرح پروانه 02

کد M-02

از {{model.count}}
2,574,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو های قاب آینه سه تیکه یکی از پر طرفدار ترین مدل‌ هایی است که در حال حاضر توانسته فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و بدون شک در دکوراسیون داخلی تابلو نقش به سزایی دارد به همین دلیل است که امروزه این مدل تابلو در بازار تا این حد با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

تابلو آینه ای سه تکه طرح پروانه 02 دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر تابلو ها متمایز می کند. این تابلو دارای قابی با کیفیت بالا و آینه ای است که به شما اجازه می دهد آن را به راحتی و به وسیله یک دستمال مرطوب تمیز نمایید. تابلو پلی استر سه تکه طرح پروانه، مناسب برای دکور اتاق پذیرایی می باشد اما شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان در محل های دیگر از آن استفاده کنید.

تابلو پلی استر و آینه ای امروزه از محبوبیت زیادی در بین تابلو های تزئینی برخوردار است و در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو پلی استر و آینه ای به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، بسیار محبوب در دکوراسیون منزل، ادارات و فضا های تجاری مختلف است. این تابلو ها معمولاً در اندازه های مختلف و با طرح های متنوع قابل تهیه هستند و می توانند به عنوان یک قطعه هنری بر روی دیوار یا سطح صاف دیگر نصب شوند.

طول
70 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
49 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
آینه ای
سایر مشخصات
ضدرطوبت
قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب
رنگ ثابت
قاب ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...