تابلو آینه ای طرح سرخپوست 02

کد M-03

از {{model.count}}
1,881,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو دکوراتیو طرح سرخپوست با تصویری زیبا و جذاب از سرخپوست با رنگ های زیبا طراحی شده است. قاب آینه ای این تابلو باعث شده است که زیبایی و جلوه ویژه ای به آن اضافه شود. این تابلو از جنس پلی استر ساخته شده است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و لکه ها است که از دوام و طول عمر بیش تری برخوردار است. این تابلو مناسب برای تزیین دیوار های اتاق های مختلف از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب و دفتر کار است.

تابلو آینه ای طرح سرخپوست 02 جزو تابلو های هنری مدرن است که بسیار زیبایی دارد. این تابلو با طرح سرخپوست بسیار زیبا و جذاب است و با قاب آینه ای طراحی شده که به آن یک جلوه خاص و شیک می دهد. تابلو های قاب آینه یکی از پر طرفدار ترین مدل‌ هایی است که در حال حاضر توانسته فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و بدون شک در دکوراسیون داخلی تابلو نقش به سزایی دارد به همین دلیل است که امروزه این مدل تابلو در بازار تا این حد با استقبال خوبی رو به‌رو شده است.

این تابلو پلی استر قاب آینه با طرح سرخپوست، ابعاد مناسب و وزن سبکی دارد که حمل و نقل آن بسیار آسان می‌ باشد. این تابلو دارای قابلیت شستشو بوده و می‌ توانید با استفاده از یک حوله مرطوب، آن را به راحتی تمیز کنید. طرح جذاب و زیبای این تابلو، مناسب برای تزئین دکوراسیون های مختلف مانند خانه، اداره، هتل و مراکز تجاری است. این محصول زیبا و پر طرفدار در فروشگاه اینترنتی جهان فرش موجود می باشد و شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری خرید نمایید.

طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
آینه ای
سایر مشخصات
ضدرطوبت
قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب
رنگ ثابت
قاب ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...