تابلو آینه ای طرح وان یکاد

کد M-04

از {{model.count}}
891,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو آینه ای طرح آیه وان یکاد به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، بسیار محبوب در دکوراسیون منزل، ادارات و فضاهای تجاری مختلف است. این تابلو ها معمولاً در اندازه های مختلف و با طرح های متنوع قابل تهیه هستند و می توانند به عنوان یک قطعه هنری بر روی دیوار یا سطح صاف دیگر نصب شوند. در بازار فروش انواع تجهیزات و اکسسوری های منزل محصولات گوناگونی وجود دارند که با خرید و انتخاب بهترین نمونه از آن ها می ‌توان سبک دکوراسیون را متفاوت نمود که یکی از بهترین نمونه این محصولات تابلو های قاب آینه ای هستند.

تابلو آینه ای طرح وان یکاد یکی از زیبا ترین المان های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می باشد. تابلو های قاب آینه وان یکاد را می‌ توان برای خانه و محیط کاری کاملاً ضروری در نظر گرفت. اغلب شما در مکان‌ های متفاوت دیگری همچون رستوران، فضا های تجاری، انواع مرکز خرید، انواع هتل و رستوران می‌ توانید طرح‌ های متفاوت این نوع تابلو ها را مشاهده کنید؛ چرا که زیبایی محیط را به‌ شدت افزایش داده و حتی در محیط‌ های کاری این امر به ترغیب مشتری کمک می‌ کند.

تابلو پلی استر طرح وان یکاد با نقش برجسته است و مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی می باشد. ترکیب رنگ طلایی و مشکی باعث شده است که تابلو پلی استر وان یکاد جلوه ای لوکس داشته باشد و با دکوراسیون محیط راحت تر هماهنگ شود. این تابلو پلی استر، ابعاد مناسب و وزن سبکی دارد که حمل و نقل آن بسیار آسان می‌ باشد. این تابلو دارای قابلیت شستشو بوده و می‌ توانید با استفاده از یک حوله مرطوب، آن را به راحتی تمیز کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
آینه ای
سایر مشخصات
ضدرطوبت
قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب
رنگ ثابت
قاب ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...