تابلو آینه ای طرح پروانه 01

کد M-01

از {{model.count}}
1,881,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو قاب آینه ای طرح پروانه را می‌ توان برای خانه و محیط کاری کاملاً ضروری در نظر گرفت. اغلب شما در مکان‌ های متفاوت دیگری همچون رستوران، فضا های تجاری، مراکز خرید و هتل می‌ توانید طرح‌ های متفاوت این نوع تابلو را مشاهده کنید؛ چراکه زیبایی محیط را به‌ شدت افزایش داده و حتی در محیط‌ های کاری این امر به ترغیب مشتری کمک می‌ کند.

تابلو آینه ای طرح پروانه 01 بیش تر در دکوراسیون منزل در طرح و اندازه‌ های گوناگون مورد استفاده قرار می‌ گیرد. یکی از زیبا ترین لوازم تزئیناتی قطعاً با معقولانه‌ ترین هزینه تابلو قاب آینه ای است که با قیمت‌ مناسب هیچ محدودیتی در خرید ایجاد نمی کند. امروزه قاب‌ های زیادی در بازار موجود هستند. این قاب ها که با اشکال متفاوت و در اندازه های گوناگون می باشد از جنس رزین پلی‌ استر است که می توان از خصوصیات آن به‌ سختی، ماندگاری و قابل شستشو بودن این قاب ها اشاره کرد.

طراحی و رنگ آمیزی این قاب ها به کمک دست انجام‌ می شود. پلی استر از ماده ای با عنوان رزین پلی استر در ترکیب با حجم دهنده هایی مانند پودر تالک، مل، پودر چوب و … ساخته می شود. امروزه قیمت انواع قاب آینه به گونه‌ ای است که افراد با هر نوع سلیقه و البته بودجه‌ ای بتوانند محصول مورد نظر خود را به‌ درستی انتخاب کنند. مواد استفاده شده در ساخت این تابلو باعث مقاومت و دوام طولانی آن می شود، بنابراین شما می توانید برای مدت طولانی از زیبایی و جذابیت این تابلو لذت ببرید.

طول
110 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
آینه ای
سایر مشخصات
ضدرطوبت
قابل تمیز شدن با دستمال مرطوب
رنگ ثابت
قاب ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...