تابلو فرش ماشینی طرح آبرنگ 9

کد 1904

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح آبرنگ یکی از طرح های زیباییست که توسط ماشین آلات و دستگاه های روز بافندگی دنیا بافته و تهیه شده است و قیمت آن نسبت به تابلو فرش های دستبافت بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر است. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع با جزئیات دقیق و ریز بافته شده است و ابعاد آن 120 در 70 سانتی متر می باشد و جنس قاب چوبی است.

رنگ استفاده شده در قاب این تابلو فرش ماشینی سفید می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در هیچ صورت به مشکلاتی از قبیل کنده شدن رنگ و یا بهم خوردگی آن برنخواهید خورد و در مقابل گرما و سرما از مقاومت بالایی برخوردار است که می توانید بدون نگرانی از این محصول در مکان های مختلف استفاده کنید. فرش این تابلو فرش از تراکم بالایی برخوردار است و در صورت نیاز می توانید آن را شستشو دهید (بدون استفاده از مواد شوینده و به کمک دستمال و دستگاه بخارشوی). برای خرید این تابلو فرش زیبا می توانید از طریق سایت جهان فرش اقدام نمایید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...