تابلو فرش ماشینی طرح آبشار 40

کد 2153

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح آبشار یک قطعه هنری زیبا و جذاب است که تصویری با کیفیت از طبیعت را به نمایش می‌ گذارد. این تابلو دارای بافت متراکمی است که به آن شکوه و زیبایی بیش تری می‌ بخشد. بافت متراکم تضمین می‌ کند که رنگ‌ ها در تابلو به خوبی نشان داده شده و تصویر واضح و واقعی به نظر می‌ رسد.

تابلو فرش ماشینی طرح آبشار 40 با قاب PVC به رنگ بژ، مقاوم در برابر حرارت و تغییرات آب و هوا است. طرح آبشار در این تابلو به صورت زیبا و هنرمندانه‌ ای به تصویر کشیده شده است. آبشار ها نمادی از زیبایی و شفافیت طبیعت هستند و با دیدن این تابلو، شما مستقیماً به محیط طبیعی و زیبایی آبشار ها منتقل می‌ شوید. این تابلو علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت بالایی است و می‌ توانید برای تزئین دیوار های خانه، دفتر کار یا هر فضای دلخواه دیگری استفاده کنید.

همچنین، از طریق این تابلو می‌ توانید به آرامش دست پیدا کنید. از جمله ویژگی‌ های دیگر این تابلو، قابلیت شستشوی آسان است. شما می‌ توانید با استفاده از یک قطعه پارچه نرم و مرطوب، تابلو را تمیز کنید و همچنین بافت متراکم آن از خراشیدگی و پوسیدگی جلوگیری می‌ کند. وجود قاب PVC مقاوم به معنی آن است که تابلو فرش به خوبی در برابر لکه‌ ها و پوسیدگی ناشی از رطوبت و نور خورشید محافظت می‌ شود. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با منظره طرح آبشار و قاب PVC مقاوم، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منزل شما باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...