تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 100

کد 2233

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی آیت الکرسی با نخ پلی استر بافته شده است که ضد رطوبت می باشد و الیاف آن نیز از نوع ضد حساسیت است. این ویژگی ها باعث می شود تا تابلو فرش ماشینی بتواند در رطوبت و آلودگی های محیطی مقاومت کند و برای افراد دارای حساسیت نیز مناسب باشد. در این تابلو فرش علاوه بر آیت الکرسی، وان یکاد نیز حک شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 100 با رنگ بندی زیبا و با قابلیت مقاومت در برابر حلال ها تولید می شود. برای مقاومت در برابر حلال ها، استفاده از موادی که دارای مقاومت شیمیایی و ضد حلال هستند، ضروری است. این مواد معمولا از جنس پلی پروپلین و پلی آمید هستند و توانایی مقاومت در برابر اثرات حلال ها را دارا می باشند. با استفاده از این مواد، تابلو فرش ماشینی با طرح آیت الکرسی می تواند مقاومت مناسبی در برابر حلال ها را داشته باشد و از تغییر رنگ یا آسیب دیدگی ناشی از آن ها جلوگیری کند. این تابلو فرش قابل شستشو با بخارشوی می باشد.

بخارشوی، یک روش موثر و پر کاربرد برای شستشوی فرش ها است. این روش با استفاده از بخار گرم، به طور عمیق لکه ها، ذرات آلودگی و گرد و غبار را از فرش ها از بین می برد. همچنین، این روش باعث می شود نخ های فرش نیز از خشک شدن و سفتی در امان باشند. بنابراین، این تابلو فرش با رنگبندی زیبا و قابلیت مقاومت در برابر حلال ها و رطوبت تولید می شود تا هم زیبایی و کیفیت طرح را حفظ کند و هم از تغییر رنگ یا آسیب دیدگی جلوگیری کند. گالری فرش جهان نما تولید کننده انواع فرش و تابلو فرش های ماشینی و دستبافت به شما اطمینان یک خرید به یاد ماندنی و با کیفیت را می دهد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...