تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 101

کد 2234

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح آیه قرآنی آیت الکرسی بافته شده با نخ پلی استر قابل شستشو و دارای قاب PVC، یک انتخاب عالی برای ایجاد زیبایی در فضا های داخلی می باشد. این تابلو دارای نقش آفرینی بسیار زیبا و جذاب است که باعث می شود در هر فضای داخلی، جلوه ای خاص و منحصر به فرد به اتاق شما ببخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 101 دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند، مقاومت در برابر نور آفتاب و پوسیدگی می باشد. برای مقاومت درر برابر نور آفتاب از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر اشعه UV استفاده می شود. این مواد معمولا قابلیت جذب نور آفتاب را کاهش می دهند و از اثرات مخرب آن بر روی فرش جلوگیری می کنند. همچنین برای مقابله با پوسیدگی از موادی استفاده می شود که مقاومت بالا در برابر رطوبت را داشته باشند. این مواد عموما ضد قارچ و آنتی باکتریال هستند و از تجمع رطوبت درون تابلو فرش جلوگیری می کنند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از قاب PVC در تابلو فرش به عنوان حفاظت برای فرش است. قاب PVC یک جنس پلاستیکی با مقاومت بالا و دوام طولانی است که محافظت کننده ایده آلی برای تابلو فرش شما است. این قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و خطرات مختلف را دارد و همچنین به تابلو فرش کمک می کند تا در شرایط استفاده روزمره مقاومت کند و عمر طولانی تری داشته باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...