تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 83

کد 1981

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 700 شانه آیه قرآنی آیت الکرسی یکی از تابلو فرش های زیباییست که می توانید از آن در مکان های مذهبی، سنتی، منزل، محل کار و هر گونه مکان دیگری استفاده کنید. این تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های مختلف و زیبا توسط دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی روز دنیا بافته و تولید می شوند و به همین علت از قیمت مناسب تر و ارزان تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 83 با نخ پلی استر و ساخته شده از متریال با کیفیت بالا، ترکیبی بی‌ نظیر از زیبایی، مقاومت و دوام است. این تابلو فرش می‌ تواند به شکوه و الهام‌ بخشی در دکوراسیون داخلی شما بیفزاید. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی، نشانگر کیفیت بالای محصول است. نخ پلی استر یکی از موادی است که برای طول عمر و مقاومت در برابر استهلاک و سایش مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نخ همچنین برخی ویژگی‌ های مثبت دیگری مانند مقاومت در برابر آفتاب، رطوبت و لکه‌ های روزمره را نیز دارا است.

بافت متراکم این تابلو باعث می شود که بافت آن بسیار نرم و لطیف باشد، در حالی که همچنین پایداری و ماندگاری بالایی دارد. این به این معنی است که تابلو فرش پرز نمی‌ دهد و می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. قاب MDF این تابلو بسیار سبک و مقاوم در برابر خطرات است. MDF چند منظوره، قابل حمل، قدرت پذیرفتن رنگ عالی، مقرون به صرفه است. این قاب باعث می‌ شود تا تابلو در برابر ضربه، خط و خش و سایر خطرات محافظت شود.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...