تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 84

کد 1982

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی طرح آیت الکرسی یکی از تابلو فرش های زیبا و دلنشینی است که با استفاده از آن می توانید جلوه ای زیبا و فوق العاده را مهمان مکان های مورد نظر خود از جمله منزل (اتاق نشیمن و سالن پذیرایی)، محل کار، مکان های سنتی و مدرن، مکان های مذهبی و تاریخی و هر گونه مکان مورد نظرتان نمایید. این تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های زیبا و متنوعی بافته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 84 ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و رنگ پذیری عالی است. اینکه طراحی آن به شکل دقیق و زیبا خواهد بود، به خاطر 1200 شانه است که در ایجاد جزئیات پیچیده و کیفیت طرح تأثیر مستقیمی دارد. این تابلو فرش ماشینی زیبا و مقاوم، نقش بسزایی در تزیین و تغییر ظاهر داخلی فضای شما خواهد داشت. علاوه بر مقاومت در برابر سایش، الیاف پلی استر معمولاً دارای مقاومت در برابر لکه و آلودگی هم هستند.

این ویژگی می‌ تواند نقطه قوت دیگری برای تابلو فرش ماشینی باشد، زیرا پاک کردن و نگهداری آن را آسان تر می‌ کند. استفاده از قابلیت نصب آسان در تابلو فرش ماشینی با طرح آیت الکرسی، به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی آن را در فضای دلخواه خود نصب کنید. این امر بسیار مهم است زیرا شما می‌ توانید تابلو فرش را به دقت مورد نظر قرار دهید و به سادگی از آن لذت ببرید. تابلو فرش ماشینی طرح آیه مذهبی آیت الکرسی در فروشگاه آنلاین فرش و تابلو فرش جهان موجود و قابل خرید می باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...