تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 85

کد 1984

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی آیت الکرسی یکی از تابلو فرش های پر نقش و نگاره ای است که در بافت آن از رنگ های زیبا و متنوع و شادی به کار رفته است. در این تابلو فرش علاوه بر آیت الکرسی، وان یکاد و سوره توحید نیز حک شده است. شما می توانید از این تابلو فرش در مکان های مختلف از جمله مکان های مذهبی، مکان های سنتی، تاریخی، مدرن، منزل، محل کار و.... استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 85 که دارای قاب MDF بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است و تحت هیچ شرایطی شکستگی یا تغییر شکلی نخواهد داشت و یک تابلو فرش با دوام و مقاومت بالاست. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، قاب MDF مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز است. ضخامت مناسب قاب MDF به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند.

استفاده از الیاف باکیفیت برای تولید تابلو فرش ماشینی مذهبی اهمیت بسیاری دارد. الیاف باکیفیت می‌ توانند جزئیات ریز نگار ها و جزئیات طراحی را به خوبی به نمایش بگذارند و برای دوام و استحکام فرش اهمیت بیش تری داشته باشند. همچنین، الیاف باکیفیت معمولاً دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش است و می‌ توانند طول عمر محصول را افزایش دهند. تابلو فرش ماشینی با الیاف پلی استر در فضا های داخلی همچنین می‌ تواند جذابیت و شکوه را به داخل منزل، دفتر کار یا هر فضای دیگری بیاورد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...