تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 90

کد 1992

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی آیت الکرسی تولید شده با الیاف ضد حساسیت، یک انتخاب بسیار عالی برای آن دسته از افرادی است که به الیاف و پرز حساس هستند. شما می توانید از این تابلو فرش در مکان های مختلف از جمله مکان های مذهبی، مکان های سنتی، تاریخی، مدرن، منزل، محل کار و.... استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 90 ساخته شده با بهترین نخ جنس پلی استر و با قاب ضد ضربه، یک تابلو فرش بسیار زیبا و با کیفیت است. این ترکیب بین جزئیات دقیق طرح، استفاده از بهترین نخ پلی استر و قاب ضد ضربه، تضمین می‌ کند که تابلو فرش شما جذابیت بصری، دوام و محافظت مناسب را به شما ارائه دهد. استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بالا در تولید این تابلو فرش ماشینی، به شما امکان می‌ دهد از طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت طرح آیت الکرسی لذت ببرید. الیاف با کیفیت بالا از جمله نخ پنبه، پلی استر و اکریلیک می‌ توانند جزئیات دقیق و طرح منحصر به فرد را به خوبی نشان دهند و به تابلو فرش زیبایی و شکوه بیش تری ببخشند.

مزایای استفاده از مواد با کیفیت در تابلو فرش ماشینی شامل دوام بالا، مقاومت در برابر پوسیدگی و پرزدهی، رنگ پذیری عالی، نگهداری شکل و ساختار و عمر طولانی است. با استفاده از مواد با کیفیت، تابلو فرش ماشینی با آیه آیت الکرسی می‌ تواند بهترین نتیجه را در بهره‌ برداری طولانی مدت و نگهداری از زیبایی و کیفیت آن به شما بدهد. فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان تولید کننده انواع تابلو فرش با طرح های تاریخی، منظره، گلدان گل، شام آخر و... می باشد و شما می توانید هم حضوری و هم اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...