تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 92

کد 2085

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی آیت الکرسی و قاب PVC به رنگ بژ، این تابلو دارای ویژگی های بسیار مقاوم و با کیفیت است. با استفاده از تکنولوژی ماشینی، شانه های بافته شده در این تابلو بافتی چشمگیر و دقیق دارند. همچنین، آیه مذهبی آیت الکرسی با دستگاه با دقت روی تابلو حک شده است. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر و وزن آن 4 کیلو گرم می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 92 با 1200 شانه، آیه مذهبی آیت الکرسی به صورت زیبا و دقیق بر روی آن نقش بسته است. قاب PVC این تابلو به رنگ بژ در برابر خط و خش و ساییدگی محافظت می‌ کند و باعث مقاومت بسیار بالای آن در برابر ساییدگی و فرسودگی می‌ شود. این تابلو فرش با کاربرد در منازل، دفاتر کار و فضا های عمومی، جزء دکوراسیون های شگفت انگیر است. قاب PVC موجب می شود تا تابلو محافظت شده و مقاوم در برابر خراشیدگی و آسیب های روزمره باشد.

این قاب همچنین به تابلو ظاهری زیبا و شیک می بخشد. با توجه به تعداد شانه های 1200، تابلو فرش ماشینی بسیار نرم است و پرز نمی دهد. همچنین، بافت آن بسیار چشمگیر و دقیق است و طرح آیت الکرسی به طور کامل و با دقت بر روی تابلو حک شده است. بافت متراکم تابلو فرش ماشینی باعث می‌ شود که تابلو فرش چگال و با کیفیت باشد. این بافت متراکم به تابلو فرش ظاهری با جزئیات دقیق و زیبا می‌ بخشد و همچنین باعث می‌ شود تابلو فرش مقاومت بیش تری در برابر سایش و استفاده روزمره داشته باشد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...