تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 96

کد 2227

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی آیت الکرسی ساخته شده از الیاف پلی استر، که مقاوم در برابر حلال ها بدون بر هم خوردگی رنگ است. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر و وزن آن 6 کیلو گرم می باشد. رنگ قاب این تابلو فرش به رنگ بژ می باشد که جلوه زیبایی به تابلو فرش بخشیده است.

تابلو فرش ماشینی طرح آیت الکرسی 96 ضد آب و مقاوم در برابر لکه ها، یک تابلو فرش با کیفیت و منحصر به فرد است که برای استفاده در فضا های داخلی مناسب است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه محکم و با کیفیت بالاست. آیت الکرسی، یک آیه قرآن کریم است که به عنوان گنجینه از بزرگ ترین آثار خداوند در قرآن شناخته می‌ شود. این آیه به صورت نقش‌ برجسته و جذاب در تابلو فرش قرار داده شده است.

الیاف پلی استر، معمولاً مقاوم در برابر حلال ها هستند و از اثرات آن ها تحت تأثیر قرار نمی‌ گیرند. بنابراین، در مواجهه با برخی حلال ها و مواد شیمیایی، الیاف پلی استر در تابلو فرش ماشینی به خوبی مقاومت می‌ کنند و به سلامت رنگ و طرح فرش پایدار باقی می‌ مانند. علاوه بر این، این تابلو فرش دارای ويژگی های ضد آب و مقاوم در برابر لکه ها است. این به این معناست که در صورت ريختن مایعات روی سطح تابلو، نفوذ آن به داخل تابلو و ایجاد لکه و خرابی در طرح و رنگ تابلو جلوگيری می‌ شود. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو است و می‌ توان با استفاده از محلول شستشوی مناسب، لکه ها را به راحتی پاک کرد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...