تابلو فرش ماشینی طرح اسب ها 25

کد 2023

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح اسب ها یکی از تابلو فرش های زیباییست که هم می تواند در مکان های مدرن و کلاسیک به کار رود و هم در مکان های سنتی. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوعی بافته شده است و زیبایی فوق العاده ای به تابلو فرش داده است. از آنجایی که این تابلو فرش توسط ماشین آلات بافته شده است، از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح اسب ها 25 دارای یک قاب MDF به رنگ سفید است که با مقاومت در برابر رطوبت تولید شده است. این تابلو فرش ماشینی طرح اسب ها با تراکم 1200 شانه، به راحتی قابلیت جا به جایی دارد و در هر فضایی می توانید آن را استفاده کنید. با توجه به رنگ‌ های مختلفی که در این تابلو فرش وجود دارد، می‌ توانید با ترکیب آن با دکوراسیون موجود در فضا های مورد نظر، یک هماهنگی زیبا و متناسب ایجاد کنید. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرش بافی و با استفاده از الیاف پلی استر بافته شده است.

این تابلو فرش با استفاده از ماشین های فرش بافی تولید شده است که توانایی تولید طرح های متنوع را دارند و باعث می شوند که طرح ها دقیق و شفاف بافته شوند. الیاف پلی استر نیز به دلیل ویژگی های زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر خط و خش و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...