تابلو فرش ماشینی طرح اسب 22

کد 2025

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح اسب یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین طرح هاییست که می توانید با استفاده از آن نما و نقش زیبایی به منزل، محل کار، مکان های سنتی، مکان های مدرن و هر گونه مکان مورد نظر دیگری بدهید. در بافت این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده است. ابعاد این تابلو فرش 120 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح اسب 22 که دارای قاب MDF بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است و تحت هیچ شرایطی شکستگی یا تغییر شکل نخواهد داشت، واقعاً یک تابلو فرش با دوام و مقاومت بالاست! استفاده از قاب MDF در تابلو فرش ماشینی دارای بسیاری از مزایاست. MDF یک نوع چوب مصنوعی است که دارای ویژگی‌ های مقاومتی بالا است. این قاب‌ ها معمولاً مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف از جمله سرما و گرما هستند و نسبت به تغییرات دما مقاوم می‌ باشند.

این به این معنی است که تابلو فرش شما با قاب MDF می‌ تواند در محیط‌ هایی با درجه حرارت بسیار بالا یا پایین بدون تغییر شکل، خرابی و شکستگی قرار بگیرد. استفاده از بهترین نخ جنس پلی استر در تولید تابلو فرش ماشینی می‌ تواند تأثیر قابل توجهی در کیفیت و دوام محصول داشته باشد. نخ پلی استر به طور کلی معروف به مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش است. به این معنی که که تابلو فرش شما با نخ پلی استر می‌ تواند به مدت طولانی پایداری و دوام خود را حفظ کند. همچنین، پلی استر دارای مقاومت در برابر لکه و آلودگی است که آسانی تمیز شدن و نگهداری از تابلو فرش را تسهیل می‌ کند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...