تابلو فرش ماشینی طرح اسب 23

کد 2027

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی  1200 شانه منظره طرح اسب چاپی دارای طراحی به روز و مناسب برای مکان هایی با دیزاین سنتی بوده که می تواند انتخاب مناسبی برای جلوه بخشیدن به مکان مورد نظر باشد. در بافت این فرش از نخ آکریلیک استفاده شده است و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این فرش در برابر رطوبت و برخورد آب مقاوم است.

تابلو فرش ماشینی طرح اسب 23 با استفاده از الیاف پلی استر و تکنولوژی ماشینی بافته و ساخته شده است. این تابلو دارای قاب PVC بسیار مقاوم و ضد ضربه است که به شما امکان معلق کردن آسان در دیوار را می‌ دهد. قاب PVC مورد استفاده در این تابلو فرش بسیار مقاوم و ضد ضربه است که باعث می شود این تابلو فرش برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باقی بماند و زیبایی و شکوه خود را از دست ندهد.

الیاف پلی استر نیز به دلیل ویژگی های زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر پارگی و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره اسب بافته شده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرش بافی و با الیاف پلی استر، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های داخلی است و می تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد در منزل یا محل کار استفاده شود.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...