تابلو فرش ماشینی طرح بدرقه 23

کد 2602

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی بدرقه با تراکم بالا و 1200 شانه دارای قابلیت شستشو با بخارشوی و با استفاده از مواد شوینده ملایم. این تابلو فرش همراه با قاب پی وی سی به رنگ سفید می باشد که بسیار شیک و جذاب بوده و با هر دکوراسیونبه راحتی ست می شود و همخوانی دارد. این محصول فوق العاده ترکیبی از زیبایی، کیفیت، مقاومت و محافظت را در یک محصول به ارمغان می‌ آورد.

تابلو فرش ماشینی طرح بدرقه 23 با رنگ‌ های شاد و زیبا در تابلو فرش، زندگی و جذابیت را به فضا می‌ بخشد. با استفاده از رنگ‌ های زنده و متنوع، این تابلو فرش نقش بارزی را در تزئین داخلی و جلوه‌ بصری فضا ها دارد. همچنین، بافت متراکم و منحصر بفرد در این تابلو فرش، تجربه‌ ای لذت بخش از استفاده از طراحی و نقشه‌ منحصر بفرد را به شما می‌ دهد. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه فرانسوی، همچنین به علت استفاده از فناوری پیشرفته تولید، با دوام، قابلیت پاک‌ کردن و نگهداری راحت و مقاومت در برابر ساییدگی و پارگی را دارد.

ایرادات کوچکی که ممکن است در تابلو فرش دستبافت به وجود آید، در تابلو فرش ماشینی به حداقل می‌ رسد. الیاف مصنوعی مورد استفاده در تولید تابلو فرش ماشینی، می‌ تواند از جنس‌ های مختلفی مانند پلی استر و اکرلیک باشد. این جنس‌ ها به دلیل ویژگی‌ های خاص خود، مثل مقاومت در برابر حرارت، رنگ‌ پذیری بالا و مقاومت در برابر سایش و پارگی، به عنوان الیاف اصلی تولید تابلو فرش ماشینی استفاده می‌ شوند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...