تابلو فرش ماشینی طرح بدرقه 24

کد 2681

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی بدرقه با تراکم 1200 شانه و تولید شده با الیاف مصنوعی پلی استر، دارای قابلیت مقاومت در برابر لکه‌ ها و شستشو آسان است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی و الیاف پلی استر، مقاومت بالا در برابر لکه‌ ها را به ارمغان می‌ آورد. به علاوه، تابلو فرش ماشینی قابلیت شستشو آسان دارد و می‌ توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح بدرقه 24 با طرح و رنگ‌ های خود، جلوه‌ ای زیبا و شاد به فضا اضافه می‌ کند. با داشتن جزییات دقیق و بافت متراکم، این تابلو فرش می‌ تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا در دکوراسیون داخلی شما ظاهر شود. استفاده از قاب PVC در تابلو فرش ماشینی دارای بسیاری از مزایاست. PVC یا پلی وینیل کلراید یک ماده است که دارای ویژگی‌ های مقاومتی بالا است. این قاب‌ ها معمولاً مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف از جمله سرما و گرما هستند و نسبت به تغییرات دما مقاوم می‌ باشند.

این به این معنی است که تابلو فرش شما با قاب PVC می‌ تواند در محیط‌ هایی با درجه حرارت بسیار بالا یا پایین بدون تغییر شکل، خرابی و شکستگی قرار بگیرد. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، قاب PVC مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز است. ضخامت مناسب قاب PVC به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...