تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 13

کد 2350

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح برکه و قو با استفاده از رنگ‌ های زیبا می‌ تواند یک انتخاب عالی برای تزئین داخلی فضا ها باشد. طرح منظره برکه و قو شامل تصویری زیبا و طبیعی از یک برکه با آب آرام و قو های زیبا می باشد. این طرح به فضای داخلی حس آرامش و طبیعت را القا می‌ کند و باعث می‌ شود فضا زنده به نظر برسد. قاب این تابلو فرش به رنگ قهوه ای و ابعاد آن 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 13 یک انتخاب عالی برای تزئین داخل منزل و محل کار شما است. این تابلو دارای طرحی بسیار زیبا است که شامل یک برکه با آب صاف است و در آن قو های زیبا شنا می کنند. استفاده از رنگ‌ های زیبا در تابلو فرش می‌ تواند جلوه‌ ای ویژه به طرح بدهد. در طرح‌ این تابلو فرش از رنگ‌ های ملایم و طبیعی مانند آبی، سبز، زرد و نارنجی برای جزئیات استفاده شده است. این رنگ‌ ها با یکدیگر تناسب بسیار خوبی دارند و جلوه‌ ای زیبا و هماهنگ به تابلو می‌ بخشند.

با توجه به اینکه تابلو فرش ماشینی از نخ‌ های مصنوعی و مقاوم تشکیل شده است، ضد رطوبت می باشد. این به این معنی است که تابلو فرش ماشینی در برابر اثرات رطوبت مانند ریزش آب، چروک شدن و خراش‌های ناشی از رطوبت مقاومت خوبی دارد. این ویژگی می‌ تواند مناسب برای استفاده در فضا هایی با رطوبت بالا باشد. قاب PVC همچنین از تابلو فرش ماشینی حفاظت می‌ کند، زیرا از جنس پلاستیک مقاوم و با دوامی ساخته شده است. این قاب می‌ تواند تابلو را در برابر رطوبت، آب، سایش و ضربه محافظت کند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...