تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 15

کد 2390

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح برکه و قو انتخابی عالی برای ایجاد جلوه زیبا و آرامش بخش یک منظره طبیعی در فضای داخلی منزل و یا محل کار شما می باشد. این تابلو دارای مقاومت بالا در برابر سایش و فرسودگی می باشد و می‌تواند به مدت طولانی استفاده شود. طرح برکه و قو در تابلو به شما امکان می‌ دهد تا جلوه زیبا و طبیعی یک برکه آرام با حضور قو های زیبا را در فضای خود ایجاد کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 15 با قاب ترکیبی از MDF و PVC یک انتخاب خوب برای تزئین فضا های داخلی است. این نوع فرش ماشینی با طرح برکه و قو، طرحی زیبا و طبیعی از برکه و قو را به تصویر می‌ کشد و به فضا احساس آرامش و طبیعی می‌ بخشد. قاب ترکیبی از MDF و PVC، یک ترکیب ایده‌ آل برای قاب تابلو فرش ماشینی است. MDF (Medium Density Fiberboard) یک نوع چوب مصنوعی است که از فیبر های چوبی فشرده شده تشکیل شده است. این ماده بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی و ترکیدگی است و قابلیت ایجاد طرح‌ های متنوع را داراست. به علاوه، MDF دارای قابلیت انعطاف پذیری است که به قاب امکان می‌ دهد تا به شکل و اندازه مورد نیاز تابلو فرش ماشینی سازگار شود.

PVC نیز به عنوان جزئی از قاب استفاده می‌ شود. PVC، به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر آب و رطوبت، قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان، مقاومت در برابر ضربه و خراشیدگی و همچنین قیمت مناسب، به عنوان یک جزء ایده‌ آل برای قاب تابلو فرش ماشینی استفاده می‌ شود. نخ پلی استر استفاده شده در بافت این فرش، یکی از مواد مقاوم و پر کاربرد در صنعت فرش است که توانایی مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی را دارد.

نخ پلی استر مقاوم در برابر تاثیر رطوبت و آب است و به علت عدم جذب رطوبت، کمتر به خطر پوسیدگی و قارچ‌ زایی می‌ افتد. با توجه به مقاومت و زیبایی این تابلو فرش، شما می‌ توانید از آرامش و صلحی که از منظره برکه و قو الهام گرفته شده است، لذت ببرید. همچنین نگهداری و شستشوی منظم تابلو فرش و قاب ضروری است تا طول عمر آن‌ ها را افزایش دهید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...