تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 16

کد 2515

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره برکه و قو بافته شده با نخ پلی استر، یک محصول با کیفیت و دوام بالا است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی پیچیده و حرفه‌ ای، بافته شده است تا طرح و جزئیات دقیق و زیبایی را به نمایش بگذارد. این تابلو فرش می‌ تواند گزینه‌ مناسبی برای تزئین اتاق‌ ها و فضا های دیگر خانه شما باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح برکه و قو 16 دارای قابلیت نصب آسان است، که به شما امکان می‌ دهد آن را به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی نصب کنید. طرح برکه و قو شامل جزئیات زیادی است که با تراکم بالا و وضوح تصویر بالا، می‌ توان هر جزئی را با دقت مشاهده کرد. این طرح شامل جزئیاتی مانند نمای خانه با پنجره‌ ها و در ها، باغ با درختان و گل‌ ها، یا یک برکه با آب آرام باشد. این تصویر واقع‌ گرایانه و زنده، فضای آرام و طبیعی را نشان می‌ دهد و زیبایی و جذابیت هر فضای داخلی که در آن قرار می‌ گیرد را افزایش می‌ دهد.

تعداد 1200 شانه در تابلو فرش ماشینی نشان دهنده تراکم الیاف فرش است. هرچه تعداد شانه‌ ها بیش تر باشد، تراکم الیاف بیش تر و کیفیت فرش نیز بالاتر خواهد بود. در این حالت، تراکم بالا به معنی وجود الیاف باکیفیت و محکم در فرش می‌ باشد. این تابلو می‌ تواند به عنوان یک قطعه تزئینی زیبا و هنری در دکوراسیون داخلی خانه، محل کار، هتل یا هر محیط دیگری استفاده شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...