تابلو فرش ماشینی طرح بسم الله 9

کد 2495

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح آیه قرآنی بسم الله تولید شده با استفاده از مواد با کیفیت و الیاف پلی استر، که قابل شستشو با بخارشوی می باشد در فروشگاه موجود است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی و الیاف پلی استر، طرحی زیبا و با جزئیات دقیق را به ارمغان می‌ آورد. مواد با کیفیت استفاده شده در تولید تابلو، نشان دهنده دوام و مقاومت بالا در برابر سایش و استحکام است.

تابلو فرش ماشینی طرح بسم الله 9 با قاب PVC مقاوم در برابر رطوبت، یک تابلو فرش زیبا و کارآمد برای استفاده در داخل خانه یا محل کار است. این تابلو با استفاده از جدید ترین تکنولوژی بافت ماشینی تولید شده است و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. طرح این تابلو آیه قرآنی "بسم الله" است که به عنوان بسم الله الرحمن الرحیم شروع هر سوره در قرآن کریم ذکر شده است. 

این طرح با جزئیات دقیق و رنگ‌ بندی زیبا اجزای حروف عربی را نشان می‌ دهد و به همین دلایل مناسب برای تزئین دکوراسیون داخل خانه، دفتر کار، مسجد، مرکز تجاری و... است. این تابلو فرش با استفاده از نخ پلی استر بافته شده است که بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشد و قابل شستشو است. این تابلو فرش یک قطعه دکوراسیونی زیبا و کاربردی است که می‌ تواند به عنوان یکی از جزئیات زیبا در دکوراسیون داخلی خانه شما به کار گرفته شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...