تابلو فرش ماشینی طرح بیلیارد باز 13

کد 2185

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک بیلیارد باز دارای بافت محکم و جزییات دقیق طرح، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون منزل شماست! این نوع تابلو فرش بافته شده استفاده از ماشین های خاصی که قادر به بافتن الگو ها و طرح های دقیق و محکم هستند. بافندگان از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا برای تولید این تابلو ها استفاده می کنند که در نتیجه بافتی محکم و مستحکم ایجاد می کنند.

تابلو فرش ماشینی طرح بیلیارد باز 13 با رنگ های زیبا و جذاب، یک انتخاب عالی برای علاقمندان به بازی بیلیارد است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی و با دقت بالا تولید شده است، به طوری که الگو ها و رنگ های آن به طور کامل و دقیق نمایان می شوند. رنگ های زیبا و جذاب این تابلو فرش، شامل ترکیبات مختلف از رنگ های قهوه ای، سبز، قرمز و آبی است. این ترکیبات رنگ ها به تابلو فرش زنده و جذابیت خاصی می بخشد و در هر فضای داخل خانه چشم نواز خواهد بود.

تابلو فرش های ماشینی 1200 شانه به دلیل کیفیت بالا و بافت محکم، بسیار دوست داشتنی هستند. ضخامت مناسب فرش و تعداد زیاد شانه ها، باعث می شود که این تابلو ها دارای استحکام و مقاومت بالایی باشند. همچنین، الیاف با کیفیت بالا در این تابلو ها، باعث می شوند که طرح ها و جزییات آن ها به خوبی مشخص و دقیق باشند. این تابلو فرش می تواند به فضای داخلی شما زندگی و جذابیت بیش تری ببخشد و به عنوان قطعه هنری زیبا و متفاوتی در هر فضایی نمایش داده شوند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...