تابلو فرش ماشینی طرح تمنا 11

کد 2603

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی تمنا به دلیل کیفیت تولید بالا، مقاومت در برابر سایش و تراکم بالا از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است. این تابلو فرش قابل تمیز کردن و شستشو با بخارشوی است. به عبارت دقیق‌ تر، می‌ توانید از روش بخارشوی برای پاکسازی و حذف لکه‌ های مختلف استفاده کنید. این روش علاوه بر پاکسازی عمیق، همچنین به حفظ طول عمر و ظاهر زیبای تابلو فرش کمک می‌ کند.

تابلو فرش ماشینی طرح تمنا 11 قابل تمیز کردن و شستشو با بخارشوی، انتخابی عالی برای افزودن زیبایی و استفاده راحت به دکوراسیون خانه یا محل کار شماست. این تابلو فرش با استفاده از الیاف با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی دارند. الیاف با کیفیت و مقاوم از جنسی مانند پلی استر یا اکرلیک ساخته می‌ شوند که به آنها این خاصیت را می‌ دهد.

این الیاف مقاومت بیش تری در برابر استفاده روزانه و پارگی نسبت به الیاف طبیعی دارند. قاب PVC همراه با این تابلو از جنس پلاستیک مقاوم در برابر آب و هوا است که باعث می‌ شود تابلو در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت مقاوم باشد و به‌ راحتی قابل شستشو و تمیز کاری باشد. طرح کلاسیک فرانسوی تمنا این تابلو فرش، بازتابی از هنر و فرهنگ فرانسه قرون وسطی و رنسانس است. این طرح زیبا و واقع‌ گرایانه می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضای شما زیبایی و شیکی بیش تری ببخشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...