تابلو فرش ماشینی طرح جشن آمریکایی 8

کد 2182

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک و مدرن طرح جشن آمریکایی بافته شده با استفاده از الیاف مقاوم در برابر رطوبت. این تابلو فرش با الیافی که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد، مناسب برای استفاده در فضا هایی است که ممکن است با رطوبت مواجه شوند. در این تابلو فرش از رنگ ها و نقش های فوق العاده زیبا و متنوعی استفاده شده است و ابعاد آن 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح جشن آمریکایی 8 دارای بافتی متراکم و با کیفیت بالا است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است و دارای 1200 شانه است که نشان دهنده تعداد سلسله های نخ در هر اینچ است. طرح این تابلو فرش به صورت کلاسیک و مدرن طراحی شده است و با جزئیات دقیق و زیبا، جذابیت خاصی به فضای داخلی خانه یا محل کار شما اضافه خواهد کرد. طرح جشن آمریکایی نماد گذار جشن های رسمی و سنت های این کشور است.

بافت این تابلو فرش نسبت به سایر تابلو فرش ها بسیار محکم است. بافت متراکم به معنای تعداد نخ هایی است که در هر اینچ مربع از تابلو فرش قرار دارند. بافت متراکم باعث می شود تابلو فرش بسیار نرم و لطیف به ظاهر باشد و همچنین به آن کیفیت بالایی بخشیده می شود. از جمله ویژگی های دیگر این تابلو فرش، مقاومت در برابر سایش و پارگی است. با کاربرد نخ های با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، این تابلو فرش قادر به مقاومت در برابر سایش و پارگی است و در نتیجه به شما چندین سال خدمت خواهد کرد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...