تابلو فرش ماشینی طرح جشن پاپ 7

کد 1923

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی طرح جشن پاپ یکی از طرح هاییست که جزء دسته ی تابلو فرش های کلاسیک و مدرن دسته بندی می شود. در بافت این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده است و فرش با جزئیات ریز و دقیقی توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته شده است. شما می توانید از این تابلو فرش در مکان های کلاسیک و مدرن، منزل، محل کار و.... استفاده نمایید.

این تابلو فرش ماشینی در برابر رطوبت و برخورد آب مقاوم بوده و در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را به کمک بخارشوی و یا دستمال تمیز نموده و یا گردگیری کنید. رنگ های استفاده شده در تولید قاب نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در هیچ صورت به مشکلاتی از قبیل کنده شدن رنگ و یا بهم خوردگی آن برنخواهید خورد. در تولید قاب این تابلو فرش از MDF استفاده شده است که در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته و شما می توانید از این محصول در مکان های مختلف استفاده نمایید. برای خرید تابلو فرش ماشینی می توانید از طریق سایت جهان فرش اقدام نمایید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...