تابلو فرش ماشینی طرح جشن پاپ 9

کد 2504

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی جشن پاپ با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده، جلوه‌ ای لوکس و شیک به فضای داخلی خانه شما می‌ بخشد. همچنین، قاب PVC مقاوم در برابر حرارت نصب شده در اطراف تابلو، آن را در برابر آسیب‌ های ناشی از رطوبت و حرارت، حفاظت می کند.

تابلو فرش ماشینی طرح جشن پاپ 9 یکی از معروف ترین طرح های تابلو فرش سفارشی است که در ابعاد مختلف در فروشگاه وجود دارد و افرادی که به تابلو فرش های طرح اروپایی علاقه مند هستند این طرح معروف را می شناسند. تابلو فرش اروپایی یا فرانسوی در ایران طرفداران زیادی دارد و طرح هایی چون  تابلو فرش طرح پاسور باز، شاعر جوان، جمع خانوادگی، پیانو زن و... از جمله نقشه های محبوب و پر فروش در حوزه تابلو فرش اروپایی هستند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، افرادی را نشان می دهد که به پایکوبی می پردازند. امروزه تابلو فرش ها یکی از بهترین وسایل برای زیبا و خاص جلوه کردن دکوراسیون منزل به شمار می رود. این تابلو فرش با استفاده از به روز ترین ماشین آلات فرشبافی و نخ پلی استر بافته و تولید شده است و جز پر فروش ترین طرح های فرانسوی می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...