تابلو فرش ماشینی طرح جمع خانوادگی 9

کد 2534

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی جمع خانوادگی دارای طرحی بسیار زیباست که به عنوان یک قطعه هنری در خانه شما حس فوق العاده ایجاد می‌ کند. بافت بسیار دقیق و متراکم این تابلو فرش باعث می‌ شود تمام جزئیات طرح به خوبی قابل مشاهده باشد و از کیفیت بالای آن بهره‌ برداری کنید. با استفاده از این تابلو فرش ماشینی، می‌ توانید به راحتی فضایی زیبا و شیک را در خانه خود ایجاد کنید و از این زیبایی این تابلو در کنار خانواده خود لذت ببرید.

تابلو فرش ماشینی طرح جمع خانوادگی 9 در میان تابلو فرش های موجود، یک طرح بسیار محبوب و فوق العاده است. از آنجایی که طرح جمع خانوادگی به عنوان یک طرح کلاسیک شناخته می‌ شود، در هر محیط مدرن و کلاسیک و لوکسی قابل استفاده است. این طرح با جزئیات زیبا و رنگ‌ های غنی می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضا حس گرم منتقل کند. استفاده از الیاف و مواد با کیفیت بسیار تأثیر قابل توجهی در جزئیات و دقت تابلو فرش دارد.

با انتخاب الیاف با کیفیت، می‌ توانید از طرح جمع خانوادگی و جزییات دقیق آن لذت ببرید و در عین حال از محصولی با دوام و مقاومت بالا بهره‌ مند شوید. فرش‌ های کلاسیک فرانسوی به دلیل استفاده از طرح‌ های اصیل و جزئیات دقیق، همیشه طرفداران زیادی داشته‌ اند. این تابلو فرش با تراکم 1200 شانه از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است. این فرش دارای قابلیت مقاومت در برابر لکه ها است و نیاز به شستشوی آسان دارد. الیاف پلی استر بسیار مقاوم در برابر لکه ها هستند و به راحتی قابل شستشو هستند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...