تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 37

کد 1897

از {{model.count}}
936,757.80 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه جنگلی با استفاده از قاب MDF که یکی از بهترین و مقاوم ترین MDF ها است ساخته شده است. رنگ این قاب سفید است که یکی از رنگ های مد روز محسوب می شود. این تابلو با داشتن طرح زیبا و دلنشین و تنوع زیاد رنگی که دارد، یکی از پر فروش ترین تابلو فرش های سبک منظره می باشد. شما می توانید از این تابلو فرش برای جلوه دادن به سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و یا حتی محل کارتان (و یا هر مکان مورد نظرتان) استفاده کنید.

این تابلو فرش ماشینی توسط بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات بافندگی روز دنیا بافته و تولید می شوند. قاب این تابلو فرش با استفاده از با کیفیت ترین MDF ها ساخته شده است که از مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما برخوردارند و ضد رطوبت هستند. فرش این تابلو فرش ماشینی با استفاده از نخ پلی استر بافته شده است که می توانید در صورت نیاز آن را با دستگاه بخارشوی و یا دستمال (بدون استفاده از مواد شوینده) شستشو دهید و تمیز کنید. ابعاد این تابلو فرش 120 × 70 سانتی متر و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد. برای سفارش این تابلو فرش زیبا به سایت جهان فرش مراجعه فرمایید.  

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...