تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 39

کد 1999

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح خانه جنگلی یکی از زیباترین طرح هاییست که می توانید برای جلوه دادن به مکان های سنتی، منزل (اتاق نشیمن و سالن پذیرایی)، محل کار و هر گونه مکان دیگری از آن استفاده کنید. این تابلو فرش توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته و تولید شده است و به همین دلیل از قیمت مناسب تر و ارزان تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 39 با دو ویژگی مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم، یک انتخاب عالی برای تزئین فضای خانه شما است. از جمله ویژگی های برجسته این تابلو فرش، مقاومت در برابر رطوبت است. این به این معنی است که شما می‌ توانید این تابلو فرش را در مناطقی با رطوبت بالا، استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است.

به این معنی که می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید. این ویژگی بسیار مناسب برای خانواده‌ هایی است که به دنبال تابلو فرشی هستند که قابلیت شستشوی آسان داشته باشد. طرح و رنگبندی این تابلو فرش به طور خلاقانه‌ ای طراحی شده است و باعث می‌ شود که همچنان به روز باقی بماند. این تابلو فرش مناسب برای استفاده در منازل، دفاتر کار و هتل‌ ها است و جزء قطعات لوکس و شیک محسوب می‌ شود.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...