تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 40

کد 2013

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200شانه منظره طرح خانه جنگلی با نقش و نگار و جزئیاتی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای تزیین و دیزاین دکوراسیون مکان های مختلفی از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی، مکان های مدرن و کلاسیک و هر گونه مکان مورد نظرتان باشد. در این تابلو فرش از رنگ های متنوع و زیادی استفاده شده است و زیبایی چشمگیری به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 40 با قاب MDF ضد رطوبت، علاوه بر شکوه و زیبایی طرح، مقاومت و عملکرد بالا را به شما ارائه می‌ دهد. استفاده از قاب MDF ضد رطوبت در تابلو فرش ماشینی، توانایی آن را در مقابل رطوبت و آب بهبود می‌ بخشد. این ویژگی حائز اهمیت است، زیرا آب و رطوبت می‌ توانند طول عمر تابلو فرش را تحت تأثیر قرار دهند. همچنین، قاب MDF ضد رطوبت می‌ تواند از ورود آب و رطوبت به زیر تابلو فرش و خرابی آن جلوگیری کند.

استفاده از الیاف قابل شستشو در این تابلو فرش، این امکان را به شما می‌ دهد تا آن را به آسانی و بدون نگرانی از لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف پاک کنید. الیاف قابل شستشو از جنس پلی استر بوده و بزرگ ترین مزیت آن‌ ها مقاومت در برابر آب و رطوبت است. به همین دلیل، شستشوی تابلو فرش بسیار آسان‌ تر و مطمئن‌ تر می‌ شود. این تابلو فرش با طرح خانه جنگلی و بافت دقیق، می‌ تواند یک قطعه هنری بسیار زیبا و استثنایی در فضا های داخلی شما باشد. زیبایی طرح خانه جنگلی به همراه بافت دقیق و تنوع رنگ‌ ها، این تابلو فرش را به یک قطعه حرفه‌ ای و جذاب تبدیل می‌ کند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...