تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 41

کد 2063

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه جنگلی یکی از طرح های بسیار محبوب در فروشگاه می باشد و دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوع می باشد. قاب این تابلو فرش از جنس پی وی سی (PVC) می باشد و بسیار مقاوم در برابر ضربه است. شما می توانید از این تابلو فرش زیبا برای جلوه دادن به مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، هتل، رستوران و ... استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 41 بافته شده با الیاف پلی استر می باشد و دارای قابلیت شستشو با بخارشوی، آب ولرم و مواد شیمیایی ملایم است. قاب PVC این محصول به رنگ بژ است که بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه، رطوبت و خش افتادگی است. الیاف پلی استر استفاده شده در تولید این تابلو فرش جزو الیاف مصنوعی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، رطوبت، نور آفتاب و ... دارد.

پلی استر به دلیل خواص منحصر به فرد که دارد در صنعت فرشبافی بسیار محبوب است. برای نگهداری بهتر و دوام بیش تر تابلو فرش بهتر است آن را از برخورد نور مستقیم آفتاب در امان نگهدارید. ابعاد این تابلو فرش (۸۵×۶۵ سانتی متر) به گونه ای است که شما به راحتی می توانید آن را در محل مورد نظر خود از جمله دیوار اتاق خواب، پذیرایی، محل کار و ... نصب کرده و از جلوه زیبای آن لذت ببرید. 

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...