تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 43

کد 2174

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه جنگلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب‌ تر نسبت به تابلو فرش های دستبافت، گزینه‌ ای عالی برای تزئین دکوراسیون خانه شماست. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشین های قالیبافی ساخته شده است و با دقت بالا و طرح های زیبا، جزء بهترین گزینه ها در بازار محسوب می‌ شود.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه جنگلی 43 با نخ پلی استر مقاوم در برابر لکه‌ ها ساخته شده است. این نخ پلی استر با کیفیت بالا، امکان جلوگیری از جذب و نفوذ مایعات و لکه‌ ها را فراهم می‌ کند. علاوه بر کیفیت بالا، قابل ذکر است که تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه جنگلی نسبت به تابلو فرش های دستبافت، قیمت مناسب‌ تر و اقتصادی‌ تر است. این امکان را به شما می‌ دهد که با خرید چند تابلو فرش ماشینی، به راحتی دکوراسیون خانه خود را تغییر داده و به زمینه های مختلفی از خانه احساس طبیعت و آرامش ببخشید.

همچنین، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح خانه جنگلی، علاوه بر مقاومت در برابر لکه‌ ها، دارای دوام بالاست و ماندگاری طولانی مدت را تضمین می‌ کند. شما می‌ توانید از این تابلو در فضا های مختلفی مانند اتاق نشیمن، سالن پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید و به طبیعت و زیبایی خانه جنگلی دسترسی پیدا کنید. این تابلو فرش ماشینی در فروشگاه اینترنتی جهان فرش موجود و قابل خریداری می باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...