تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 11

کد 2166

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه سنگی یک گزینه عالی برای تزیین داخلی خانه شماست. از آنجایی که این تابلو دکوری قابل تمیز کردن با بخارشوی است، شما می‌ توانید به راحتی آن را تمیز نموده و درخشش زیبایی آن را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید. استفاده از بخارشوی ، اجازه می‌ دهد تا آلودگی‌ ها و لکه‌ های روزمره را از روی فرش تمیز کنید و به تابلو زیبا و درخشان برگردانید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 11 یک اکسسوری لوکس و زیبا با قابلیت نصب آسان است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است و دارای 1200 شانه محکم و مقاوم است. طرح منظره خانه سنگی در این تابلو فرش به صورت دقیق و با جزئیات بالا پخش شده است، که به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی می‌ بخشد. از ویژگی‌ های زیبایی تابلو فرش ماشینی، قابلیت نصب آسان آن‌ می باشد. بیش تر تابلو فرش های ماشینی با قاب ارائه می‌ شوند که نصب و نگهداری آن ها را بسیار آسان می‌ کند.

شما می‌ توانید تابلو فرش را به صورت آویزان یا قرار دادن آن روی سطحی نصب کنید. با توجه به اینکه ابعاد تابلو را بدانید، به راحتی می‌ توانید محل مناسب برای نصب آن را در داخل خانه‌ تان پیدا کنید و قابلیت نصب آسان این تابلو را تجربه کنید. به علاوه، یک تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح خانه سنگی به دلیل استفاده از فناوری‌ های پیشرفته در تولید، دارای دوام بالا و مقاومت در برابر فشار و کثیفی است. بنابراین، می‌ توانید این تابلو را برای مدت طولانی در داخل خانه‌ تان استفاده کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...