تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 15

کد 2317

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه سنگی دارای قاب PVC مقاوم در برابر حرارت و خوردگی است. این به این معنی است که شما می‌ توانید این تابلو را در مکان‌ هایی که در معرض حرارت بالا قرار می‌ گیرد، استفاده کنید، بدون نگرانی از آسیب به آن. قاب PVC نیز به تابلو استحکام بیش تری می‌ بخشد و مانع از تغییر شکل و آسیب‌ های احتمالی می‌ شود. ابعاد قاب 85 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 15 با نخ پلی استر با تراکم بالا و بافته شده با استفاده از تکنولوژی ماشینی، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرح زیباست. این تابلو فرش دارای 1200 شانه است که به معنای تعداد نخ‌ های موجود در هر اینچ مربع است. این تعداد شانه باعث می‌ شود که فرش دارای تراکم بالایی باشد و به راحتی قابل استفاده در منازل و فضا های پرتردد باشد. طرح این تابلو فرش منظره خانه سنگی است که به صورت واقع‌ گرایانه طراحی شده است. از جزئیات خانه سنگی، درختان، گل‌ ها و عناصر دیگر طبیعت در این طرح استفاده شده است.

نخ پلی استر نوعی نخ مورد استفاده در این تابلو فرش است که دارای خصوصیات مقاومت در برابر لکه و آسانی در شستشو است. همچنین، این نخ به خوبی رنگ‌ ها را در بر می‌ گیرد و باعث می‌ شود تابلو فرش زنده و جذاب به نظر برسد. تابلو فرش ماشینی توسط دستگاه‌ های خاصی ساخته می‌ شود که نخ‌ های رنگی را بر روی پارچه پرده‌ ای بافته و طرح مورد نظر را ایجاد می‌ کنند.

تعداد شانه‌ ها نیز نشان دهنده تراکم نخ‌ ها در هر اینچ مربع است. بنابراین، تابلویی با 1200 شانه به این معناست که در هر اینچ مربع از تابلو، 1200 نخ قرار دارد. این تابلوی ماشینی از جنس پارچه‌ ای با استفاده از الیاف مقاوم در برابر رطوبت و لکه‌ ها ساخته شده است. این الیاف شامل الیاف مصنوعی مانند پلی استر می باشد که از جذب رطوبت و لکه‌ ها جلوگیری می‌ کنند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...