تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 17

کد 2362

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه سنگی با قاب MDF یک گزینه بسیار زیبا و با طول عمر بالا برای تزئین فضای داخلی است. این نوع تابلو فرش از نخ پلی استر بافته شده است که به آن استحکام و مقاومت می‌بخشد. با توجه به اینکه این تابلو فرش توسط ماشین آلات روز دنیا بافته و تولید شده است، از قیمت بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 17 با استفاده از الیاف پلی استر تولید شده است. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی می باشد که از پلیمر پلی استر تولید می‌ شود. این نوع الیاف برای تولید فرش‌ ها و تابلو فرش های ماشینی بسیار مناسب است. استفاده از الیاف پلی استر در تابلو های فرش ماشینی دارای مزایایی مانند مقاومت در برابر لکه‌ ها، خاصیت ضد آب، مقاومت در برابر فرسایش و طول عمر بالا است. همچنین، الیاف پلی استر دارای قابلیت نگه داری رنگ بالا و مقاومت در برابر اشعه UV هستند. این تابلو به شما امکان می دهد تمامی جزئیات خانه سنگی را به تصویر بکشید. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین، این تابلو با کیفیت بالا و قابلیت مقاومت در برابر ضربه ساخته شده است.

استفاده از قاب MDF در تابلو فرش ماشینی دارای مزایایی مانند مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات دما، مقرون به صرفه بودن و زیبایی است. همچنین، قاب MDF دارای ضخامت و استحکام مناسبی است که قابلیت نگه داری تابلو فرش ماشینی را بالا می‌ برد. با توجه به اینکه تابلو فرش با طرح خانه سنگی در همه سبک‌ های دکوراسیون قابل استفاده است، تابلو فرش ماشینی با این طرح به راحتی قابل استفاده در همه فضا های دلخواه شما است. می‌ توانید این تابلو فرش را از گالری فرش جهان به ضورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید و از زیبایی و کیفیت آن لذت ببرید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...