تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 18

کد 2379

از {{model.count}}
707,850 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه سنگی طرح و الگویی از یک خانه سنگی را نشان می‌ دهد. این نوع تابلو فرش ماشینی از الیاف پلی استر ساخته می‌ شود که دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت در برابر حشرات، هیپو آلرژنیک بودن و ضد آب بودن است. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوعی بافته شده است و ابعاد آن 90 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 18 می‌ تواند به دکوراسیون داخلی خانه شما زیبایی و جلوه ویژه‌ ای ببخشد. این طرح می‌ تواند حس آرامش و صلح را به اتاقی که در آن استفاده می‌ شود، منتقل کند. همچنین، تابلو فرش ماشینی با طرح خانه سنگی معمولاً دارای رنگ‌ های زیبا و جذاب است که می‌ تواند تناسب بخشی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد. باید توجه داشته باشید که تابلو فرش ماشینی نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارند تا عمر طولانی‌ تری داشته باشند. این شامل تمیز کردن منظم و رعایت دستور العمل‌ های مراقبت موصوف توسط تولید کننده است.

قاب ساخته شده برای این تایبو فرش از جنس MDF و PVC می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد و همچنین این قاب ضد رطوبت قابلیت شستشو و پاک شدن دارد. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه و با تراکم بالا می باشد به همین دلیل طرح خانه سنگی با جزئیات و دقت بسیار زیادی توسط جدید ترین ماشین های بافندگی، بافته شده است.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...