تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 19

کد 2461

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه سنگی دارای بافت متراکم و 1200 شانه می باشد. این بافت فشرده، ظاهری لطیف و با دقت بالا را به تابلو فرش می‌ بخشد و همچنین قدرت مقاومت در جذب گرد و غبار را افزایش می‌ دهد. این بافت متراکم همچنین می‌ تواند به تابلو فرش ضخامت و حجم بیش تری بدهد و به نرمی و راحتی استفاده کنندگان اضافه کند.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 19 با نخ پلی استر مقاوم در برابر سایش و پارگی و با بافت متراکم، یک انتخاب عالی برای افزودن زیبایی و گرما به فضا های داخلی است. تراکم و شانه معیاری برای اندازه‌ گیری تعداد گره‌ های موجود در فرش هستند، به عبارتی تعداد گره‌ ها در طول و عرض رابطه مستقیمی با تراکم و شانه دارند و هرچه تراکم و شانه بیش تر شود قطعا قیمت فرش نیز بیش تر خواهد شد.

تابلو فرش‌ های ماشینی موجود بین 700 تا 1200 شانه دارند که تابلو هایی با 1200 شانه قیمت بسیار بالا تری نسبت به تابلو های 700 شانه دارند. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با الیاف ضد حساسیت، قابل شستشو است. به عنوان مثال، الیاف پلی استر و نایلون قابلیت شستشو و خشک شدن سریع را دارد، بنابراین می‌ توانید تابلو فرش را با روش‌ های شستشوی مناسب و ملایم شستشو بدهید. حتماً دستور العمل‌ های تولید کننده را بررسی کرده و دستور العمل‌ های شستشو و مراقبت را به‌ دقت رعایت کنید تا فرش بهترین حالت خود را حفظ کند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
مقاوم در برابر سایش و پارگی
قاب قابل گردگیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...