تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 26

کد 2666

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه سنگی با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک ساخته شده است. این تابلو فرش دارای قابلیت تمیز کردن با بخارشوی است که به راحتی می‌ توانید آن را پاک کنید. الیاف پلی استر و اکرلیک نسبت به لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف مقاوم هستند و با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید آن را به راحتی تمیز نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه سنگی 26 با منظره طبیعت زیبا از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرشبافی و با استفاده از الیاف پلی استر بافته شده است. الیاف پلی استر نیز به دلیل ویژگی های زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف محکم و مقاوم در برابر پوسیدگی و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری می باشند.

همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند و در صورت شستشو دچار برهم خوردگی رنگ نخواهد شد. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه ها، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. مهم ترین ویژگی این تابلو فرش، قاب PVC ضد رطوبت است که آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌ کند. با داشتن جزییات دقیق و بافت متراکم، این تابلو فرش می‌ تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا در دکوراسیون داخلی شما خدمت کند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...