تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 102

کد 2391

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی از مواد مقاوم در برابر رطوبت و خشکی تشکیل شده است و مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد. برای افزایش مقاومت و پایداری تابلو در شرایط آب و هوایی، بهتر است از مواد با کیفیت و مناسب استفاده کرد و همچنین نگهداری منظم و تمیز کردن آن را در نظر داشت. ابعاد تابلو فرش 120 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 102 دارای رنگ‌ های زیباست و معمولاً از پلی استر ساخته شده است. این نوع فرش ماشینی از ویژگی های آنتی آلرژیک، نیمه آتش‌ سوز و ضد آب بودن برخوردار است. باید توجه داشت که تابلو فرش های ماشینی نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارند تا عمر طولانی‌ تری داشته باشند. بهترین روش برای نگهداری تابلو فرش ماشینی با طرح خانه ویلایی، شستشوی منظم و خشک کردن آن به صورت کامل است.

همچنین، برای جلوگیری از خراشیدگی و آسیب‌های دیگر به فرش، از قاب جنس چوب MDF و PVC استفاده شده است که علاوه بر زیبایی، مانع از برخی آسیب‌ ها نظیر خراشیدگی می‌ شود. استفاده از پوشش‌ های محافظ برای تابلو می‌ تواند به حفاظت از آن در برابر شرایط آب و هوایی کمک کند. به عنوان مثال، استفاده از پوشش ضد آب برای حفاظت از تابلو در برابر باران یا رطوبت یا استفاده از پوشش UV برای جلوگیری از خشک شدن و پوسیدگی می‌ تواند بسیار مفید باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...