تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 108

کد 2422

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره خانه ویلایی یک انتخاب شگفت انگیز برای تزیین دیوار ها و فضا های داخلی است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی و نخ های پلی استر با کیفیت بالا تولید شده است، که باعث می شود این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و آسیب های خارجی باشد. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد و رنگ قاب آن طلایی است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 108 دارای قاب PVC به عنوان یک حفاظت کننده برای فرش عمل می کند و با کاهش تجمع گرد و غبار، عمر کاربردی آن را افزایش می دهد. این تابلو فرش با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات بافندگی بافته شده است که تصویری از یک خانه ویلایی با منظره طبیعی اطراف آن را نشان می دهد. قاب PVC این تابلو، از جنس پلاستیکی با کیفیت بالا است و باعث می شود تا تابلو در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار محافظت شود و از لحاظ قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر باشد. علاوه بر این، این قاب با کیفیت بالا باعث می شود تا تابلوی شما برای مدت زمان طولانی حفظ شود و هیچ گونه خراش و آسیبی در هنگام استفاده نداشته باشد.

تابلو فرش ماشینی با منظره خانه ویلایی با قاب پی وی سی را می توان در اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی اتاق کار استفاده کرد. این تابلو فرش موجب زیبایی فضا ها می گردد و برای علاقه مندان به زیبایی و هنر، انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین، می تواند به عنوان هدیه ای متفاوت و خاص برای عزیزانتان نیز مناسب باشد. این محصول پر طرفدار در گالری تابلو فرش جهان قابل خرید می باشد و شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت آنلاین این محصول را خریداری کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...