تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 109

کد 2427

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح خانه ویلایی یکی از بهترین طرح ها برای استفاده در مکان های سنتی می باشد که فضایی بسیار زیبا و دلنشین را به فضای مورد نظر شما می دهد. در ساخت این تابلو فرش ماشینی از نخ آکریلیک استفاده شده و از مقاومت خوبی برخوردار است. این تابلو فرش با داشتن طرحی زیبا و جذاب، می تواند به فضای مورد نظر شما زیبایی و جذابیت ویژه ببخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 109 بافته شده با نخ اکرلیک، جزء محبوب‌ ترین تابلو فرش های ماشینی می‌ باشد. بافته شدن این تابلو ها با نخ اکرلیک، باعث می‌ شود تابلو بسیار با کیفیت و مقاومت بیش تری در برابر پوسیدگی، خوردگی و پارگی داشته باشد. نخ اکرلیک، یک جنس بسیار مهم در تولید تابلو فرش های ماشینی می‌ باشد که با پلی‌ استر طبیعی ترکیب شده است. به دلیل داشتن استحکام بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی و خوردگی، بسیار پر کاربرد است.

در تولید تابلو فرش ماشینی ابتدا طرح با استفاده از دستگاه‌ های ماشینی فرش بر روی یک پارچه با کیفیت بالا چاپ می‌ شود. سپس، با استفاده از دستگاه‌ های خاص فرش ماشینی، نخ‌ های پلی استر بافته می‌ شوند و به صورت دقیق و با کیفیت با طرح ترکیب می‌ شوند. با اضافه کردن قاب PVC به این تابلو، می‌ توان ظاهر آن را به خوبی تکمیل نمود. این محصول با توجه به کیفیت بالای خود، به عنوان یک جزء بسیار مهم در تزیین دیوار ها و فضا های داخلی ساختمان‌ ها به کار می‌ رود. همچنین، قابلیت تولید در اندازه‌ های مختلف از جمله مزیت‌ های این تابلو می‌ باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...