تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 110

کد 2430

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی، بسیار شیک و مفهومی می باشد و به دلیل طرح زیبای خود، بسیار پرطرفدار است. با اضافه‌ کردن قاب پی وی سی به این تابلو، می‌ توان ظاهر آن را به خوبی تکمیل نمود. قاب پی وی سی، قاب دو قطبی ضخیمی است که در فراوانی رنگ‌ ها و طرح‌ ها قابل تامین می‌ باشد. همچنین، این قاب بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی، نفوذ رطوبت و شرایط جوی مختلف است و به دلیل وزن خود آسان در نصب و تعویض است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 110 نیز از جمله تولیدات موجود در بازار می باشد که می‌ توانید به راحتی پیدا کنید. این نوع تابلو فرش‌ نیز مانند دیگر تابلو فرش‌ های ماشینی از جنس پلی استر ساخته شده‌ است که به دلیل مقاومت بالایی که دارد، می‌ تواند مدت طولانی‌ تری نسبت به تابلو فرش‌ های دستبافت دوام بیاورند. همچنین، به دلیل وجود الیاف پلی استر در تابلو فرش‌ های ماشینی، این نوع فرش‌ ها دارای ویژگی ضد حساسیت هستند و برای افرادی که به آلرژی‌ های مختلف دچار هستند، مناسب می باشند.

این تابلو فرش ماشینی با قاب پی وی سی و با طرح خانه ویلایی بسیار زیبا و جذاب است. این تابلو فرش با رنگ‌ هایی مانند قهوه‌ ای، آبی، سبز و بنفش مجهز شده است که باعث شده تا ظاهری بسیار زیبا و دلنشین داشته باشد. برای نگهداری و مراقبت از تابلو فرش ماشینی با قاب پی وی سی، با استفاده از مواد شوینده مناسب و آب گرم، تابلو فرش را تمیز کنید و از قرار گرفتن آن در معرض نور خورشید مستقیم جلوگیری کنید. همچنین، بهتر است تابلو فرش را به صورت منظم و با استفاده از یک مکنده نرم و تمیز، جهت جمع‌ آوری گرد و غبار، تمیز کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...