تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 112

کد 2440

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی با جنس نخ پلی استر و قاب چوبی، یکی از محصولات پرطرفدار در دنیای تزئینات داخلی است. این تابلو فرش با طرح خانه ویلایی، به شما اجازه می‌ دهد تا دکوراسیون خانه‌ تان را با چیدمان زیبای این تابلو فرش بهبود بخشید. همچنین این محصول یکی از گزینه‌ های بسیار زیبا و کاربردی برای تزئین دیوار های منزل است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 112 به دلیل طرح زیبا و جذابی که دارد، می‌ تواند به عنوان یک قطعه هنری در دکوراسیون منزل شما باشد. این تابلو فرش با نخ پلی استر ساخته شده است که بافتی نرم و لطیف دارد و بسیار مقاوم و با دوام است و می‌ تواند در برابر فشار و رطوبت مقاومت کند. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است و برای تولید آن از جدید ترین ماشین های بافندگی به کار گرفته شده است.

جنس نخ پلی استر که در این تابلو فرش استفاده شده است، مانع از جذب گرد و غبار و همچنین پوسته‌ های خشک شده حیوانات می‌ شود و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است. همچنین این جنس نخ دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به خش و ساییدگی است که باعث می‌ شود این تابلو فرش برای مدت طولانی قابل استفاده باشد.

 طرح این تابلو فرش ماشینی به شکل یک خانه ویلایی با درب و پنجره های بزرگ، باغچه و درختان زینتی است که به دکوراسیون داخلی منزل شما جلوه شگفت انگیزی خواهد بخشید. قاب چوبی این تابلو فرش نیز از جنسی است که با فرآیند خشک کردن و پالیش کردن چوب به دست می‌ آید و دارای شکلی زیبا و خاص است که به راحتی با سایر قطعات دکوری دیگر هماهنگ می‌ شود.

اگر شما به دنبال یک هدیه مناسب برای دوستان و خانواده‌ تان هستید، تابلو فرش ماشینی با طرح خانه ویلایی، یک انتخاب عالی است. با هدیه دادن این تابلو، می‌ توانید به دوستان و خانواده‌ تان یک قطعه هنری زیبا و جذاب هدیه کنید که می‌ تواند به عنوان یک یاد بود خوب برای آن‌ ها باقی بماند.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...