تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 116

کد 2527

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه ویلایی 1200 شانه و دارای تراکم بالا و کیفیت تصویر بسیار عالی است. این تراکم بالا باعث می‌ شود که تابلو فرش دارای بافتی سفت و محکم باشد و شکوه و زیبایی طرح خانه ویلایی را به خوبی به تصویر بکشد. همچنین، با قاب PVC مقاوم در برابر ضربه و شکستگی، این تابلو فرش بسیار دوام و مقاومت بیش تری را به شما می‌ دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 116 بافته شده با جنس پلی استر بسیار مقاوم و قابل شستشو، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های مختلف است. استفاده از جنس پلی استر در تابلو فرش ماشینی، به آن خواص مقاومت در برابر لکه، پوسیدگی و پارگی را می‌ بخشد. نخ پلی استر باعث می‌ شود تا تابلو دارای دوام و مقاومت در برابر شرایط نامطلوب باشد. همچنین، نخ پلی استر قابل شستشو است و در صورت بروز لکه یا کثیف شدن، می‌ توانید تابلو را به راحتی تمیز کنید.

قاب PVC مورد استفاده در این تابلو فرش، مقاوم در برابر ضربه و شکستگی است. این ویژگی باعث می‌ شود که تابلو فرش در برابر ضربه‌ ها و سقوط‌ های احتمالی مقاوم باشد و از خطر شکستگی جلوگیری کند. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره خانه ویلایی با کاربرد های گسترده‌ ای همچون دکوراسیون داخلی خانه، هتل‌ ها، رستوران‌ ها و محل‌ های عمومی دارای قابلیت استفاده بالایی است.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...