تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 119

کد 2575

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره خانه ویلایی دارای طرحی مدرن و با قاب PVC مقاوم در برابر گرما، سرما و رطوبت است. این تابلو فرش ماشینی دارای طرحی زیبا و جذاب از خانه ویلایی است که باعث می شود فضایی شیک و مدرن را در محیط شما ایجاد کند. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی با طرحی مدرن و جذاب می تواند به دکوراسیون داخلی شما زندگی و جلوه ای ویژه بدهد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 119 بافته شده با الیاف ضد رطوبت و قابل شستشو، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طراحی زیباست که محیط خانه شما را تزئین می‌ کند. بسیاری از تابلو فرش های ماشینی با استفاده از پلی استر، بافته می‌ شوند. جنس پلی استر به دلیل ویژگی‌ های خوبی مانند مقاومت در برابر آب و قابلیت شستشو، برای تابلو های فرش ماشینی بسیار مناسب است.

این ویژگی‌ ها به شما امکان می‌ دهند تا تابلوی خود را آسان تر و موثر تر تمیز کنید و در طولانی‌ مدت از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. استفاده از جنس پلی استر در تابلو فرش ماشینی، به آن قابلیت مقاومت در برابر لکه، پوسیدگی و پارگی را می‌ بخشد. نخ پلی استر باعث می‌ شود تا تابلو دارای دوام و مقاومت در برابر شرایط نامطلوب باشد. همچنین، نخ پلی استر قابل شستشو است و در صورت بروز لکه یا کثیف شدن، می‌ توانید تابلو را به راحتی تمیز کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...