تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 75

کد 2003

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشین 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی یکی از تابلو فرش های زیباییست با استفاده از آن می توانید نقش و نمای زیبایی را مهمان مکان های مورد نظر خود اعم از منزل (سالن پذیرایی و اتاق نشیمن)، محل کار، مکان های سنتی، مدرن و.... نمایید. در بافت این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده و تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیق بافته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 75 با ترکیبی از الیاف پلی استر و اکرلیک با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و طراحی جذاب، دارای مقاومت و دوام بالایی نیز می‌ باشد. با استفاده از این تابلو، می‌ توانید فضای خود را با یک قطعه هنری زیبا و با کیفیت تزئین کنید. فرش ماشینی این تابلو از تار و پود پلی استر ساخته شده است. پلی استر یک ماده مصنوعی است که برای مقاومت در برابر لکه‌ ها، آب، پرزدهی و پارگی مناسب است. این جنس فرش همچنین دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و بازشدن نخ‌ ها است.

همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است. به این معنی که می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید. این ویژگی بسیار مناسب برای خانواده‌ هایی است که به دنبال تابلو فرشی هستند که قابلیت شستشوی آسان داشته باشد. این تابلو فرش با ابعاد 120 در 70 سانتی متر و با تراکم 1200 شانه مناسب برای استفاده در فضا های داخلی است و قابل استفاده در منازل، دفاتر، هتل‌ ها و سایر مکان‌ های عمومی است.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...