تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 78

کد 2064

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح خانه ویلایی دارای بافت بسیار محکم و متراکم می باشد و خاصیت ضد رطوبت دارد؛ از همین جهت قابلیت شستشو آسان را نیز داراست و می توان به راحتی و با استفاده از بخارشوی و یا مواد شوینده ملایم و آب ولرم، تابلو فرش خود را شستشو دهید. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد و قابلیت حمل آسان دارد.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 78 با ابعاد مناسب (85 در 65 سانتی متر) و دارای قاب PVC با رنگ بژ، قابل استفاده در مکان های عمومی، منزل و محل کار می باشد. الیاف به کار گرفته شده در تولید این تابلو فرش، الیاف پلی استر می باشد. الیاف پلی استر در دسته الیاف مصنوعی قرار می گیرد. الیاف مصنوعی به گروهی از الیاف گفته می شود که بصورت صنعتی توسط انسان تولید می گردد. این الیاف در طبیعت وجود ندارند، اما می توانند ریشه طبیعی داشته باشند. الیاف پلی استر به دلیل خواص منحصر بفرد که دارد، در صنعت فرشبافی بسیار محبوب می باشد.

یک خاصیت بسیار مهم پلی استر، قابلیت بازیافت چندین باره آن است. بنابراین شما با تهیه تابلو فرش با الیاف پلی استر به نوعی به محیط زیست خود کمک کرده اید. از دیگر ویژگی های مهم این الیاف می توان به مقاومت به اکثر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر سایش و شستشوی سریع و آسان اشاره نمود. فروشگاه آنلاین و حضوری تابلو فرش جهان نما، تولید کننده انواع تابلو فرش در طرح های متفاوت و کیفیت بالا می باشد و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی با اطمینان از اصالت کالا، از این فروشگاه معتبر خرید نمایید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...