تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 81

کد 2180

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح خانه ویلایی منظره‌ ای از یک خانه ویلایی با تراکم بالا را به تصویر می‌ کشد. بافت بسیار محکم و تراکم بالای این تابلو فرش، آن را چشم گیر تر و جذاب‌ تر می‌ سازد. همچنین، استفاده از رنگ‌ های زنده و جذاب در طرح، جلوه‌ ای لوکس به تابلو فرش می‌ بخشد. با توجه به اینکه این تابلو فرش توسط دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی بافته شده اند، از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردارند.

تابلو فرش ماشینی طرح خانه ویلایی 81 منظره‌ای از یک کلبه ویلایی روستایی است که در محاصره طبیعت قرار دارد. در این تصویر، کلبه با پنجره های بزرگ، درختان سبز و صحنه های طبیعت زیبا به تصویر کشیده شده است. جنس نخ پلی استر این تابلو فرش، علاوه بر دارا بودن ویژگی ضد آب، باعث می‌ شود تا تمام لکه‌ ها و کثیفی‌ ها به راحتی قابل شستشو باشند. این ویژگی به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش همواره در حالت نوخواهد بود و مدت زمان استفاده از آن را بالا می‌ برد.

قاب تابلو که از جنس PVC ساخته شده است، به تابلو استحکام و پایداری می‌ بخشد. PVC مخفف Polyvinyl Chloride بوده و یک نوع پلاستیک مقاوم و با دوام است. این جنس مناسب استفاده در قاب‌ ها است، زیرا در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است و همچنین امکان شستشوی آن به راحتی وجود دارد. رنگ استخوانی و طلایی قاب نیز به تابلو زیبایی و سبکی خاصی می‌ بخشد و با رنگبندی استخوانی تابلو به خوبی هماهنگی دارد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...